Formularz reklamacyjny

Jeśli chcesz sprawnie przejść przez proces reklamacji, przeczytaj uważnie informacje, które pojawią się po wyborze powodu reklamacji.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze matki docierały do Pszczelarzy w nienaruszonym stanie. Nie wszystko zależy jednak od nas. Jeżeli po odbiorze paczki stwierdziłeś/łaś, że matka jest martwa to podlega ona reklamacji, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.

W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:

  • zgłosić reklamację w ciągu 24h od dnia odbioru przesyłki w której znajdowała się martwa matka
  • złożyć reklamację za pośrednictwem formularza lub telefonicznie (tel 500-661-820)
  • dołączyć prawidłowo wykonane zdjęcie lub przesłać mailowo na adres pasieka@pasieka-szeligow.pl

Prawidłowo wykonane zdjęcie.
Wieczko klateczki wysyłkowej powinno być otwarte i położone obok klateczki z matką, tak aby informację umieszczone na wieczku były widoczne. Matka powinna być ułożona w sposób umożliwiający odczytanie numeru opalitka. Zobacz przykładowe zdjęcie.

 

Matki czerwiące, które opuszczają nasza pasiekę są sprawdzane pod kątem prawidłowego składania jaj. Biologia jest jednak nieprzewidywalna. Transport, stres, a także zmiana środowiska mogą negatywnie wpłynąć na fizjologię matki. W efekcie tego matka nie podejmuje ponownego czerwienia. Jeżeli matka nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od dnia wypuszczenia z klateczki, podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.

W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:

  • zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od upływu ostatecznego terminu rozpoczęcia czerwienia (14 dni)
  • złożyć reklamację za pośrednictwem formularza lub telefonicznie (tel. 500-661-820)
  • odesłać matkę zgodnie z naszą instrukcją, do 7 dni od dnia złożenia reklamacji – instrukcja

Matki czerwiące, które opuszczają nasza pasiekę są sprawdzane pod kątem prawidłowego składania jaj. Biologia jest jednak nieprzewidywalna. Transport, stres, a także zmiana środowiska mogą negatywnie wpłynąć na fizjologię matki. W efekcie tego matka nie podejmuje ponownego czerwienia. Jeżeli matka nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od dnia wypuszczenia z klateczki, podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.

W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:

  • zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od upływu ostatecznego terminu rozpoczęcia czerwienia (14 dni)
  • złożyć reklamację za pośrednictwem formularza lub telefonicznie (tel 500-661-820)
  • odesłać matkę zgodnie z naszą instrukcją, do 7 dni od dnia złożenia reklamacji- instrukcja

Matki czerwiące, które opuszczają nasza pasiekę są sprawdzane pod kątem prawidłowego składania jaj. Biologia jest jednak nieprzewidywalna. Transport, stres, a także zmiana środowiska mogą negatywnie wpłynąć na fizjologię matki. W efekcie tego matka nie podejmuje ponownego czerwienia. Jeżeli matka nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od dnia wypuszczenia z klateczki, podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.

W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:

  • zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od upływu ostatecznego terminu rozpoczęcia czerwienia (14 dni)
  • złożyć reklamację za pośrednictwem formularza lub telefonicznie (tel 500-661-820)
  • odesłać matkę zgodnie z naszą instrukcją, do 7 dni od dnia złożenia reklamacji- instrukcja

Matki czerwiące, które opuszczają nasza pasiekę są sprawdzane pod kątem prawidłowego składania jaj. Biologia jest jednak nieprzewidywalna. Transport, stres, a także zmiana środowiska mogą negatywnie wpłynąć na fizjologię matki. W efekcie tego matka nie podejmuje ponownego czerwienia. Jeżeli matka nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od dnia wypuszczenia z klateczki, podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.

W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:

  • zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od upływu ostatecznego terminu rozpoczęcia czerwienia (14 dni)
  • złożyć reklamację za pośrednictwem formularza lub telefonicznie (tel 500-661-820)
  • odesłać matkę zgodnie z instrukcją lub załączyć zdjęcie matki pszczelej na plastrze na którym widoczny jest nieprawidłowy czerw, w sposób umożliwiający identyfikację opalitka do formularza reklamacyjnego lub wyślij mailem na adres pasieka@pasieka-szeligów.pl jeśli reklamacja była składana telefonicznie Zobacz przykładowe zdjęcie

Matki, które opuszczają nasza pasiekę są brakowane. Oceniamy nie tylko wielkość matki, ale także prawidłowość budowy morfologicznej. Dokładamy również wszelkich starań, aby klateczki z matkami były spakowane w sposób, który ogranicza do minimum ryzyko ich uszkodzenia.  Nie wszystko zależy jednak od nas. W trakcie transportu może dojść do uszkodzenia skrzydeł, odnóży, przylg. Jeżeli po odbiorze paczki stwierdziłeś/łaś, że matka jest uszkodzona to podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.

W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:

  • zgłosić reklamację w ciągu 24 dni od dnia odbioru przesyłki w której znajdowała się uszkodzona matka
  • złożyć reklamację za pośrednictwem formularza lub telefonicznie (tel 500-661-820)
  • załączyć zdjęcie wykonane w sposób umożliwiający stwierdzenie uszkodzenia lub odesłać matkę zgodnie z naszą instrukcją, do 7 dni od dnia złożenia reklamacji- instrukcja

Jeżeli przesyłka, która dotarła do Ciebie, jest uszkodzona poproś listonosza lub kuriera o spisanie protokołu szkody w formie elektronicznej.

Możesz także wydrukować formularz reklamacyjny https://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2018/06/druk_92.pdf lub wypełnić go elektronicznie: https://ereklamacje.poczta-polska.pl/

Jeżeli przesyłka nie dotarła do Ciebie następnego dnia po nadaniu do godziny 20:00, złóż reklamację. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji  zostaną zwrócone koszty wysyłki.

Tutaj możesz złożyć reklamację z innego powodu, nie wymienionego przez nas.

Wybierz
Wybierz
Wybierz
+ Dodaj kolejne zdjęcie
?>