Jeśli chcesz sprawnie przejść przez proces reklamacji, przeczytaj uważnie informacje, które pojawią się po wyborze powodu reklamacji.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze matki docierały do Pszczelarzy w nienaruszonym stanie. Nie wszystko zależy jednak od nas. Jeżeli po odbiorze paczki stwierdziłeś/łaś, że matka jest martwa to podlega ona reklamacji, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.
W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:
Prawidłowo wykonane zdjęcie.
Wieczko klateczki wysyłkowej powinno być otwarte i położone obok klateczki z matką, tak aby informację umieszczone na wieczku były widoczne. Matka powinna być ułożona w sposób umożliwiający odczytanie numeru opalitka. Zobacz przykładowe zdjęcie.
Matki czerwiące, które opuszczają nasza pasiekę są sprawdzane pod kątem prawidłowego składania jaj. Biologia jest jednak nieprzewidywalna. Transport, stres, a także zmiana środowiska mogą negatywnie wpłynąć na fizjologię matki. W efekcie tego matka nie podejmuje ponownego czerwienia. Jeżeli matka nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od dnia wypuszczenia z klateczki, podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.
W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:
Matki czerwiące, które opuszczają nasza pasiekę są sprawdzane pod kątem prawidłowego składania jaj. Biologia jest jednak nieprzewidywalna. Transport, stres, a także zmiana środowiska mogą negatywnie wpłynąć na fizjologię matki. W efekcie tego matka nie podejmuje ponownego czerwienia. Jeżeli matka nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od dnia wypuszczenia z klateczki, podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.
W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:
Matki czerwiące, które opuszczają nasza pasiekę są sprawdzane pod kątem prawidłowego składania jaj. Biologia jest jednak nieprzewidywalna. Transport, stres, a także zmiana środowiska mogą negatywnie wpłynąć na fizjologię matki. W efekcie tego matka nie podejmuje ponownego czerwienia. Jeżeli matka nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od dnia wypuszczenia z klateczki, podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.
W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:
Matki czerwiące, które opuszczają nasza pasiekę są sprawdzane pod kątem prawidłowego składania jaj. Biologia jest jednak nieprzewidywalna. Transport, stres, a także zmiana środowiska mogą negatywnie wpłynąć na fizjologię matki. W efekcie tego matka nie podejmuje ponownego czerwienia. Jeżeli matka nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od dnia wypuszczenia z klateczki, podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.
W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:
Matki, które opuszczają nasza pasiekę są brakowane. Oceniamy nie tylko wielkość matki, ale także prawidłowość budowy morfologicznej. Dokładamy również wszelkich starań, aby klateczki z matkami były spakowane w sposób, który ogranicza do minimum ryzyko ich uszkodzenia. Nie wszystko zależy jednak od nas. W trakcie transportu może dojść do uszkodzenia skrzydeł, odnóży, przylg. Jeżeli po odbiorze paczki stwierdziłeś/łaś, że matka jest uszkodzona to podlega ona reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do ciebie nowa matka lub zostaną zwrócone środki.
W celu sprawnej realizacji reklamacji należy:
Jeżeli przesyłka, która dotarła do Ciebie, jest uszkodzona poproś listonosza lub kuriera o spisanie protokołu szkody w formie elektronicznej.
Możesz także wydrukować formularz reklamacyjny https://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2018/06/druk_92.pdf lub wypełnić go elektronicznie: https://ereklamacje.poczta-polska.pl/
Jeżeli przesyłka nie dotarła do Ciebie następnego dnia po nadaniu do godziny 20:00, złóż reklamację. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostaną zwrócone koszty wysyłki.
Tutaj możesz złożyć reklamację z innego powodu, nie wymienionego przez nas.
Dziękujemy za złożenie reklamacji. Potwierdzenie oraz informację o kolejnych krokach otrzymasz drogą mailową. Jeśli nie widzisz wiadomości od nas, sprawdź spam. Jeśli tam też jej nie ma skontaktuj się z nami telefonicznie.